Klar til første byggeri i sundhedscenter
Sundhed: Holstebro Kommune opfører i foråret 2015 den første bygning i det byggekompleks, som bliver til Center for Sundhed. Byggeriet bliver 2000 kvadratmeter stort og vil huse fysioterapiklinikken Sct. Jørgen samt en række kommunale sundhedsfunktioner.