Annonce
Holstebro Onsdag
"Nu bliver jeg her, indtil jeg ikke kan mere"
Den 22. maj åbnede Salon Zig-Zax i nye omgivelser blot 150 meter længere nede ad Østergade. Og selvom flytningen gik gnidningsløst og helt efter planen, regner indehaveren, Grethe Jepsen, med, at det er sidste gang, hun har flyttet sin frisørsalon.
Annonce