"Vi skal huske at passe på os selv"
48-årige Pia Jensen, der er bestyrer af Helsam i Holstebro, har været på skolebænken for at blive fagligt godt klædt på til at vejlede kunderne i sundhed. Og Pia forsøger også selv at leve sundt - dog uden at være fanatisk.