Annonce
Ugeavisen Struer
Henrik lukkede en mareridtssæson med stor optur: - Jeg er stolt, jeg er glad, jeg er taknemmelig
En lang og svær sæson i Sheffield Wednesday sluttede med en sjælden sejr foran eget publikum og en glædelig nyhed om, at den forventede pointstraf i næste sæson ikke bliver til noget. Begge dele til stor glæde for klubbens vestjyske manager, Henrik Pedersen.
Annonce
Mest læste
-
Frivillige kræfter står bag stor revyfestival på Solvang
-
Gimsinghoved åbner sommerudstilling om frygt og håb
-
Pilgrimsvandring binder Fousing og Resen sammen
-
Eva bryder sig ikke om at gå fra dør til dør - derfor går hun 200 kilometer i den gode sags tjeneste
-
Ukrainsk-dansk hjælpedag på Thyholm skal samle penge til nødhjælp