2000 lørdage på torvet i Vejle
Rødmoses jubilæum fejres på Nørretorv 24. november. Gennem 40 år har gartneriets populære bod rykket med rundt i byen, når torvehandlen er blevet flyttet. Og kunderne er rykket med.
Mest læste
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Stort VVS-firma i Vejle mangler hænder: Lærlinge kan blive deres stærkeste kort
-
46 job røg i stor oprydning: Nu sælger investoren fra Vejle sine butikker
-
Bageri meldt til politiet: Fødevarestyrelsen har mistet tålmodigheden
-
Dusinvis af biler dyster i disciplin, der kan få selv gamle Fru Hansen til at dytte