Vanløse Udsatte borgere skal bo tæt på skole Det er her på Linde Allé lige ved siden af Vanløse Privatskole, at kommunen nu vil bygge et bosted for op til 40 udsatte borgere med misbrug og psykiske lidelser. Foto: Martin Sørensen - + Del artikel Del Del Print Kopiér link 08 mar. 2019 kl. 12:11 Opdateret 08 apr. 2019 kl. 12:02 Anja Berth abe@minby.dk Annonce Annonce Naboer har fået nok af stank fra skarvkoloni Klumme: Sidste runde på Autobahn A7 Vild have på Jyllingevej udvalgt blandt 1500 haver i Danmark Mest læste Nye fartgrænser i København: Her sænkes hastigheden til 40 kilometer i timen Spørg advokaten: Hvornår er man berettiget til at modtage ægtefællebidrag? 16-årig dreng stukket ned ved Dybbølsbro Station Annonce Biolog: Skarven er en gevinst for Damhussøen Brand i lejlighed koster 80-årig kvinde livet Kun én dag om året kan du gå ind i Mindehøjen Yngre mand stukket flere gange med kniv i Brønshøj Klumme: Husk at fylde pensionskassen, mens skattehanen stadig løber Ninas hund blev forgiftet af hash og amfetamin: - Det var så mærkeligt, og jeg kunne overhovedet ikke forstå, hvad der var galt Annonce Manglende brandsikring skyld i storbrand i Vanløse Eventyreren og den lille café på Bagenkop Havn Lidt ligesom at date: Fra ensom til lykkelig kvinde med nye veninder 85-årig kvinde mister livet ved påkørsel i København På besøg i Italien: Toscanas kystvine må godt blive gamle Mand stukket ned på Vanløse Torv Annonce Fra to til seks timers parkeringsforbud på Buskager: Folk er begyndt at parkere på Damstien Storbrand i Vanløse: Politiet klar med foreløbige undersøgelser Kajakdebut i modvind: Det kræver hverken duelighedsbevis eller certificering at sejle havkajak Se video: Hele etageejendommen i Vanløse skal rives ned efter brand Græsk ø-eventyr: Korfu er den store joniske dame i det azurblå hav Kraner river dele af brændt etagebyggeri ned i København Annonce
Ninas hund blev forgiftet af hash og amfetamin: - Det var så mærkeligt, og jeg kunne overhovedet ikke forstå, hvad der var galt