25-års jubilæum i sparekassen
JUBILÆUM: Den 1. august er det 25 år siden, Birgitte Laursen blev ansat i Sparekassen Kronjyllands daværende afdeling i Holbæk. I starten af 90?erne lukkede afdelingen, og Birgitte fortsatte i Sparekassens afdeling i Ørsted, hvor hun arbejdede på deltid som kasserer. Birgitte har været i Ørsted afdeling lige siden og er derfor et særdeles kendt ansigt i lokalsamfundet. De seneste syv år har hun arbejdet på fuld tid som kundemedarbejder, hvor hun udover at passe kassen tager sig af en masse forefaldende arbejde.
Mest læste
-
Populær butik lukker: Ejer bliver overdynget med kærlighed
-
Her er ovnretten, der løfter en hverdagsgrøntsag
-
Føtex har fået overhaling: Fejres med gratis croissanter og præmier til kunderne
-
Jytte og Erik stod for maden, da byfesten samlede Brædstrup
-
Hvad jeg troede var et vandhul, viste sig at være et bombekrater