Annonce
Indehaverne af dametøjsforretningen Uso i Gothersgade, Susanne og Erling Nørgård, har valgt at fokusere deres forretningsmodel i den fysiske butikshandel. Selvom der kunne være masser af omsætning i at drive en netbutik, er der også mange omkostninger forbundet med det. For eksempel er det et velkendt fænomen, at kunder bevidst køber tøj i forskellige størrelser for så at sende det, der ikke passer - eller alligevel ikke ønsker at købe - retur. I en fysisk butik er det straks nemmere at bede ekspedienten om en størrelse større eller mindre, hvis tøjet ikke passer. Arkivfoto: Gustav Roesbjerg Mygind
Elbobladet

Mødet med kunden først: Derfor siger tøjbutik nej til e-handel

Det har været debatteret flere gange, men er hver gang endt med samme konklusion. Den fysiske handel har været den rette vej at følge for indehaverpar bag tøjforretning.
Annonce

Elbobladet

Ejer vil sælge fremtrædende gågadebygning: Den har fire lejligheder og en stor butik

Annonce
Elbobladet

Fejring af nyt navn og nye visioner

Annonce
Elbobladet

Prisbelønnet designer bliver chef på kendt møbelvirksomhed

Annonce

Annonce
Forsiden netop nu

Tidligere butiksejer er vendt tilbage i handelslivet: - Jeg gør det af et godt hjerte

Elbobladet

Julemusikgudstjeneste og 30 års jubilæum

Elbobladet

Pludselig var Jesus væk - men nu er han tilbage

Tanker fra fødegangen

Elbobladet

Kulturmøder på godt og ondt

Annonce

Elbobladet

Vi kan være med til at give hinanden mod

Elbobladet

Skolepiger og -drenge pynter bymidten op til jul - men ikke på den måde, du tror

Elbobladet

Hvad betyder ægte taknemmelighed for vores livskvalitet?

Japansk mad flytter ind på Urbania Street Food

Fond køber ind for 25-30 millioner i Trelde, men er stadig sulten: - Sig til, hvis I vil sælge

Henrik har udvidet sin forretning: Nu tæller virksomheden også en butiksdel

Madsby Legepark rykker til Axeltorv: Skal bidrage til julehandlen i midtbyen

Annonce