Bedemand løb sig til ældre-støtte-pulje
Viborg: Bedemand Per Rasmussen har for anden gang samlet et hold løbere til 24-timers løbet i Viborg for at samle penge ind til velgørenhed. I år samlede holdet 22.075 kr, der går til en pulje til oplevelser for Viborgs ældre borgere. På holdet løb Per Rasmussen sammen med venner, familie, bekendte og samarbejdspartnere. Pengene de samlede, har Per Rasmussen sat til side i en pulje, som alle nuværende og kommende lokale plejehjem kan søge om støtte fra til ture, materialer og arrangementer. Informationer om puljen er på vej til plejehjemmene her på egnen, fortæller Bedemand Per Rasmussen.
Mest læste
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Missionen lykkedes: Viborg Bryghus er klar til at flytte i nye og længe ventede rammer