DM-guld, sølv og bronze til atletikhåb
Det var en god weekend for de unge atletikhåb i Viborg Kommune. Lørdag og søndag blev der holdt danske mesterskaber i atletik for ungdom i Spar Nord Arena i Skive, og Viborg var flot repræsenteret. En af mesterskabets store profiler var den 17-årige Morten Dalgaard Madsen fra Låstrup og ikke Løgstrup som undertegnede fejlagtigt skrev i torsdagens avis.
Mest læste
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Her er Løvbjerg-købmandens nye job: Skal være salgschef med ansvar for 25 butikker