Flotte resultater af VGF Teamgym
Fire hold fra Viborg Gymnastik-Forenings Teamgym-afdeling har været til åbent jysk mesterskab for hold i spring og rytme. Det foregik i Vejlby Risskov Hallerne i Aarhus. Gymnasterne skulle konkurrere i spring på bane, spring på minitrampolin og i en rytmeserie. Holdene var ud fra sidste års resultater inddelt i divisioner med cirka otte hold i hver division.Jyllands stærkeste hold var repræsenteret, og i juniorrækken deltog nogle af landets bedste hold fra Sjælland og Fyn, og da det var første gang i år, at holdene skulle dyste mod hinanden, var spændingen stor.
Mest læste
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Lokal Løvbjerg skal på jagt efter ny købmand