Klubmestere i hulspil kåret
Tange: Kasper Andersen og Mette Thomsen kan kalde sig årets klubmestre i hulspil efter de lørdag 20. september vandt finalen i Tange Sø Golfklubs klubmesterskaber i hulspil. Weekenden før kvalificerede otte damer og otte herrer sig til dysten, der over weekenden blev afviklet kvart- og semifinaler i inden finalerne søndag. I kvartfinalerne vandt Signe v. Rasmussen over Inge Lise Andersen, Susanne Ring over Heidi Andreasen, Marie Louise Mortensen over Helene Larsen, og Mette Thomsen over Jonna Lindgaard. I semifinalerne vandt Susanne Ring over Signe V. Rasmussen og Mette Thomsen over Marie Louise Mortensen. Endelig vandt Mette Thomsen over Susanne Ring i kvindernes finale. I mændenes kvartfinaler vandt Kasper Andersen over Per Nielsen, Jakob Mortensen over Patrick Pagel, Bjarke Andersen over Kristian Næsby, og Philip Mikkelsen over Henrik B. Christoffersen. I semifinalerne vandt Philip Mikkelsen over Jakob Mortensen og Kasper Andersen over Bjarke Andersen. I finalen vandt Kasper Andersen over Philip Mikkelsen.
Mest læste
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Lokal Løvbjerg skal på jagt efter ny købmand