Kom med til Den Grønne Kile-indvielse
Vammen: Nu inviterer følgegruppen i Vammen og Viborg Kommune lørdag 15. november kl. 11 til indvielse af »Den grønne kile« i Vammen. Indvielsen begynder ved Langsø Hallen på Haugårdsvej 17A i Vammen. Herfra går deltagerne sammen med Hobro Garden ad »Den grønne kile«, der kl. 11.45 indvies af borgmester Torsten Nielsen (K) ved den nye legeplads bag Kultur- og forsamlingshuset. Ved Spejderhuset er der kl. 12.30 pølser, snitter, øl og vand til alle. En time senere skal der graves en »Gravskat« ned i den nye byhøj.
Mest læste
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Lokal Løvbjerg skal på jagt efter ny købmand