Loge fejrer 35 år med donation og fest
Viborg: Logen Wibergis kan i år fejre 35 års jubilæum i Viborg, hvor de nu 40 logebrødre mødes i Frimurer-Ordenens imponerende logebygning på Sønæsvej. Logen er en del af Serapions-Ordenen, der er et broderligt fællesskab, baseret på et etisk, humanitært og filantropisk arbejde på et kristent grundlag. I anledningen af jubilæet har logen doneret 35.000 kr. til indkøb af en handicapcykel til Friplejehjemmet Nordstjernen i Sparkær.
Mest læste
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Her er Løvbjerg-købmandens nye job: Skal være salgschef med ansvar for 25 butikker