Musik og nye venner på Brændpunktet
Viborg: Brændpunktets scene fyldes i Snapstingsugen med musik, lyrik, komik og andre former for underholdning med tyvstart torsdag 19. juni kl. 20 med åben scene. I hele snapstingsugen er der Mingle Café på Brændpunktet, hvor man kan møde nye mennesker. Minglebordene er klar til nye venskaber hver dag mandag-søndag kl. 12-23. Tirsdag 24. juni kl. 20 spiller Bypopgruppen, der har spillet sammen i over 15 år i en fugtig kælder under Sygeplejeskolen i Viborg og består af en læge - Søren, en arkitekt - Lars Bo, en ingeniør - Karsten og en advokat - Christian. Bandet har bl.a. huseret som nummer to og fem på DR Dansktoppen. Onsdag 25. juni kl. 20 spiller Lizette fra Herning igen på Brændpunktet, torsdag kl. 20 spiller Stående Bølger fede soloer og gode rockklassikere og fredag kl. 20 indtager den midtjyske duo Krebs & Brasen scenen. De to herrer har stor passion for den amerikanske root musik som bluegrass, folk, oldtime og blues.
Mest læste
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Missionen lykkedes: Viborg Bryghus er klar til at flytte i nye og længe ventede rammer