Peptalk fra et-benet Ironman
Viborg: Livet var ikke nemt, da Gert Rune som 16-årig fik amputeret sit venstre ben pga. knoglekræft. Siden har han vundet flere guldmedaljer ved DM og svømmet ved de para-olympiske lege. Torsdag 19. februar kl. 19.30 holder han en motiverende peptalk på Skakbrættet på Hovedbiblioteket i Viborg. Gert Rune har et godt liv og gennemførte i 2011 som den første dansker med kun ét ben en Ironman.
Mest læste
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Her er Løvbjerg-købmandens nye job: Skal være salgschef med ansvar for 25 butikker