Sportsfiskerforening lægger broer ud
Viborg: I pragtfuldt forårsvejr mødtes 15 medlemmer af Viborg Sportsfiskerforening, herunder 13 fra klubbens meget aktive pensionistgruppe, til morgenkaffe med efterfølgende broudlægning. Efter morgenkaffe i klubhuset på Vinkelvej gik de til Jordbro å og Fiskbæk å, hvor de lagde seks nye broer, rettede 15-20 gamle broer op og satte nyt trådvæv på dem. Hver eneste bro blev markeret med pæle, så broerne også kan findes, når græs og siv står højt til sommer.
Mest læste
-
Der er en 'ny' Chris i byen - sådan vil han forsøge at smelte to banker sammen
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Lokal Løvbjerg skal på jagt efter ny købmand