Annonce
Siden Luise Sejrup i 2015 var med til at starte virksomheden Molly og My, der sælger tøj til kvinder og børn, har den vokset sig stor, og mange følger med på sociale medier. På Facebook har virksomheden således 136.000 følgere, mens 129.000 bliver opdateret på Instagram, når der lægges nye billeder og videoer op. Foto: Søren Gylling
Elbobladet

Trods stor succes online har Luise et stort hjerte for den fysiske butikshandel: - Jeg synes, gågaderne er vildt hyggelige

I det daglige foregår kontakt og salg over internettet. Men det betyder på ingen måde, at Luise Sejrup, der er medejer af webshoppen Molly og My ikke nyder at bevæge sig rundt i Fredericias handelsliv. Tværtimod er kærligheden stor og minderne utallige. Og nu skal handelskvinden fra Taulov være med til at finde Byens Bedste i kultur- og handelslivet.
Annonce
Elbobladet

16-årig fredericianer opnår noget helt særligt

Annonce
Elbobladet

Kræmmerbanko i markedsteltet ved heste- & kræmmermarked

Annonce
Elbobladet

Bålet har gennem tiden været brugt til at drive det onde på flugt

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu

Ingen is og kaffe i denne omgang: Til gengæld skal beboerforening skabe liv ved Strandparken

Elbobladet

Militærhistorisk gåtur på og omkring volden i Fredericia

Elbobladet

Tidligere afdelingslederKobbelgården vender tilbage i chefstol i Fredericia

Congobajere og pølsevogn: Milepæl for kommende havecenter fejret

Elbobladet

Fredericianer skriver bog om "Rød terror under Den Kolde Krig"

Annonce
Elbobladet

Morgensang i Trinitatis Kirke

Elbobladet

Minde- og festkoncert i Trinitatis Kirke

Elbobladet

Fortælling i børnehøjde om slaget i 1849

Kan du finde dem? Daniel har sendt store og små beskyttere ind i byens gader og butikker

Se video: Med præstationsangst og premiere-nerver præsenterer Qnud Fredericias største maleri

En kort genåbning: Helbredsmæssige årsager lukker forretning

Konditor har fået ét altafgørende råd, der har reddet forretningen

Annonce