Annonce
Elbobladet

Trods stor succes online har Luise et stort hjerte for den fysiske butikshandel: - Jeg synes, gågaderne er vildt hyggelige

Siden Luise Sejrup i 2015 var med til at starte virksomheden Molly og My, der sælger tøj til kvinder og børn, har den vokset sig stor, og mange følger med på sociale medier. På Facebook har virksomheden således 136.000 følgere, mens 129.000 bliver opdateret på Instagram, når der lægges nye billeder og videoer op. Foto: Søren Gylling
I det daglige foregår kontakt og salg over internettet. Men det betyder på ingen måde, at Luise Sejrup, der er medejer af webshoppen Molly og My ikke nyder at bevæge sig rundt i Fredericias handelsliv. Tværtimod er kærligheden stor og minderne utallige. Og nu skal handelskvinden fra Taulov være med til at finde Byens Bedste i kultur- og handelslivet.
Annonce
  • Molly og My 05
    Siden Luise Sejrup i 2015 var med til at starte virksomheden Molly og My, der sælger tøj til kvinder og børn, har den vokset sig stor, og mange følger med på sociale medier. På Facebook har virksomheden således 136.000 følgere, mens 129.000 bliver opdateret på Instagram, når der lægges nye billeder og videoer op. Foto: Søren Gylling
Elbobladet

Helt særligt, at kongen løber Royal Run i Fredericia netop i år: - Virkelig en appelsin i turbanen

Annonce
Elbobladet

Koncertforedrag i Hannerup Kirke

Annonce
Elbobladet

”Hallo, hvad sker der for klimaet”- foredrag med Mikael Jarnvig

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu
Elbobladet

Landskendt taskeforretning åbner popup-butik i midtbyen

Elbobladet

Skal vi frygte krig i Asien?

Elbobladet

Thure Lindhardt gæster Fredericia Bibliotek

Elbobladet

Se alle billederne: Nyt gå-i-byen sted er klar med åbningsdato - for 29-årige Frederik er det en drengedrøm

Elbobladet

Tålmodighed kan være en mangelvare ved kassen: - Nogle gange har kunden oplevet noget skidt. Og så er vi dem, der står først for

Elbobladet

Internationalt danseshow i Fredericia

Elbobladet

Michael Jackson-hyldest kommer til Fredericia

Elbobladet

Fredericia Kommune tager 3. pladsen i opløbet om at blive Årets Ungdomskommune 2024

Elbobladet

Konditor indførte færre åbningsdage, så han kunne fange 'kæmpekunderne': Men kundernes kagelyst på særligt én dag kom i vejen

Annonce