Annonce
Siden Luise Sejrup i 2015 var med til at starte virksomheden Molly og My, der sælger tøj til kvinder og børn, har den vokset sig stor, og mange følger med på sociale medier. På Facebook har virksomheden således 136.000 følgere, mens 129.000 bliver opdateret på Instagram, når der lægges nye billeder og videoer op. Foto: Søren Gylling
Elbobladet

Trods stor succes online har Luise et stort hjerte for den fysiske butikshandel: - Jeg synes, gågaderne er vildt hyggelige

I det daglige foregår kontakt og salg over internettet. Men det betyder på ingen måde, at Luise Sejrup, der er medejer af webshoppen Molly og My ikke nyder at bevæge sig rundt i Fredericias handelsliv. Tværtimod er kærligheden stor og minderne utallige. Og nu skal handelskvinden fra Taulov være med til at finde Byens Bedste i kultur- og handelslivet.
Annonce
Elbobladet

Her er manden, der skal stå i spidsen for Billigblomsts kommende havecenter

Annonce
Elbobladet

Præstens klumme: Pilgrims(tor)turen

Annonce
Elbobladet

Mød hjemmehjælperen Ramona og englelige væsner: Der læses op af Hella Joofs bøger

Annonce
Annonce
Forsiden netop nu

Ældreminister svarerspørgsmål i Fredericia i næste uge

Elbobladet

Gothersgade Syd fyldes med øl i talrige variationer

Elbobladet

Kom til høstfestmuseumsgård

Ingen is og kaffe i denne omgang: Til gengæld skal beboerforening skabe liv ved Strandparken

Elbobladet

16-årig fredericianer opnår noget helt særligt

Annonce
Elbobladet

Kræmmerbanko i markedsteltet ved heste- & kræmmermarked

Elbobladet

Bålet har gennem tiden været brugt til at drive det onde på flugt

Elbobladet

Militærhistorisk gåtur på og omkring volden i Fredericia

Congobajere og pølsevogn: Milepæl for kommende havecenter fejret

Kan du finde dem? Daniel har sendt store og små beskyttere ind i byens gader og butikker

Tidligere afdelingslederKobbelgården vender tilbage i chefstol i Fredericia

Se video: Med præstationsangst og premiere-nerver præsenterer Qnud Fredericias største maleri

Annonce