Slut med Off-Peak klippekort stopper
Viborg: Midttrafik har haft dispensation fra Trafikstyrelsen til at lave Off-Peak klippekort siden 2012, hvor Off-Peak rabat blev indført sammen med rejsekort. Nu hvor rejsekort er fuldt udrullet i hele Midttrafik, udløber Trafikstyrelsens dispensation. Det betyder, at salg af Off-Peak klippekort stopper 30. juni. Salg af almindelige klippekort fortsætter dog.
Mest læste
-
Camping- og friluftsbutik er gået konkurs: I de næste dage kan du gøre en god handel
-
Danmarks bedste romkugle er lokal - og nu kan du købe den i resten af landet
-
Lokal Løvbjerg skal på jagt efter ny købmand
-
Få overblikket: Her er alle vinderne af Byens Bedste 2026
-
Her er Løvbjerg-købmandens nye job: Skal være salgschef med ansvar for 25 butikker