Annonce
Ugeavisen Kolding
Kolding voksede med 780 nye borgere: Denne landsby er mest populær
Sidste år valgte 6364 nye borgere at slå sig ned i Kolding Kommune. Det gav en befolkningsvækst på 780 personer. Det tal skal stige de næste fire år, siger ny borgmester, der har en opfordring til alle.
Annonce
Mest læste
-
Jakob har flyttet sin klinik: Nu kan kunderne følge med i hans arbejde på storskærm
-
Koldings ikoniske tyr flyttes hjem til sine rødder
-
Legeparken har modtaget stor donation: Nu indvies nye faciliteter
-
DJ og drinks på slottet: Denne aften er der gratis adgang og masser af oplevelser
-
Efter 10 års arbejde er kæmpeanlæg klar: Nu åbner Koldings nye værn mod oversvømmelser med en fest