Annonce
Ugeavisen Kolding
Holder lukket de næste par uger: Juice- og sandwichbar bygger om i storcentret
De næste par uger er der lukket hos Joe & the Juice i Kolding Storcenter. For afdelingen i centret skal renoveres og bygges om til at passe til det nye koncept hos den danske kæde.
Annonce
Mest læste
-
Jakob har flyttet sin klinik: Nu kan kunderne følge med i hans arbejde på storskærm
-
Koldings ikoniske tyr flyttes hjem til sine rødder
-
Legeparken har modtaget stor donation: Nu indvies nye faciliteter
-
DJ og drinks på slottet: Denne aften er der gratis adgang og masser af oplevelser
-
Efter 10 års arbejde er kæmpeanlæg klar: Nu åbner Koldings nye værn mod oversvømmelser med en fest